بازهم عید...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام.خوشحالم که به وبلاگ من سرزدید..

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 114

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 361
:: بازدید سال : 945
:: بازدید کلی : 46867

RSS

Powered By
loxblog.Com

درباره سلامتی جسمی روانی و اجتماعی زنان

بازهم عید...
پنج شنبه 1 فروردين 1392 ساعت 11:9 | بازدید : 386 | نوشته ‌شده به دست زویا | ( نظرات )

سلام به دوستای خوبم..

یکسال دیگه هم گذشت و سال91به خاطره هاپیوست...چه زودگذشت...این قافله عمر عجب میگذرد!!

اولین سالی بودکه سرسفره هفت سین بدون بچه های گلم نشستم...نمیدونم کجایند و درچه حالی هستند؟همه جور بهایی رو دادم تا بچه هام به هرقیمتی پیشم باشند...و یک پدر لجبازو...شایددم دست ترین حربه اش برای خالی کردن کمپلکس های دوران کودکیش سپربلاقراردادن بچه هاباشه برای التیام عقده هاش..محروم کردن بچه ها ازدیدن مادرشون...وحتی جواب دادن به تلفن...

خدایا بچه هایم راهرکجاهستند درآغوش خودت حفظ کن..

و میگن زمستون میره و سیاهیش به زغال می مونه...این روزاهم میگذره و من مطمینم باز کودکان نازنین و معصومم رادر آغوش خواهم کشید..

به امیدخشک شدن ریشه های ظلم درهمه جای دنیا...به امیدبزرگ شدن همه بچه ها در آغوش گرم خانواده..

سال نو به همه مبارک..





:: برچسب‌ها: نوروز , عید , ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رزیتا در تاریخ : 1392/1/5/1 - - گفته است :
سلام خواهرم

عیدشما هم مبارک امیدوارم امسال پر از موفقیت و شادی برایت باشد وبه آرزوهایت برسی وکودکان نازت را در آغوش بگیری

از تلاشت دست برندار بلاخره نتیجه میده

پاداش صبر بهترینهاست
پاسخ:سلام غزیزم.آمین..ممنون.سلامت وشادباشی

/weblog/file/img/m.jpg
م ح م د در تاریخ : 1392/1/2/5 - - گفته است :
سلام خوبی .. سال نو مبارک و صد سال به سالهای عمرت البته با زیبایی..

من چند وقته لب تابم بهم ریخته و نشده بیام نت.و الان با سختی وصل شدم که بیام وبلاگت سر بزنم ..از این که پیام اول فروردینت رو اینگونه دیدم قلبا متاثر شدم. و متاسف برا اونایی که اینگونه روح مردی و مردانگی رو لگدمال میکنن.



البته مطمنا اون از بزرگی تو به ستوه اومده که اینطور داره خودش رو در ظاهر تخلیه میکنه.کما اینکه مطمنا داره در آتش رفتار خودش هم میسوزه.ازت میخوام با همه سختیی که برات داره محکم باشی و نذاری اینگونه رفتارها تو رو بشکنه.اگه به خدا ایمان داشته باشی بهترین کار صبر است و بس ..واگر هم ایمان نداری باز هم صبر بهترین راه چاره است.

اگه از دست من هم کاری میاد من درخدمتم.واقعا سختیت رو درک میکنم. وبرات دعا میکنم البته اگه خدا بپذیره.

زویا جان برات سالی همه پر زیبایی ورسیدن به خواسته های قلبیت رو آرزومندم.به لطف خدا نگرانی رو از دلت آزاد کن انشاا... به زودی بچه هات به آغوشت برگردند.

یک خواهش ازت دارم :اونم این که این پیام اول فروردین رو از وبلاگت پاک کنی من خیلی متاثر شدم.لطفا پاکش کن..

پاسخ:سلام.ممنون ازاظهارلطفت..پاک کردن این پیام دردی رو دوانمیکنه امادیدنش شایدبعضی ازاقایون روکه شرایط مشابه ایجادکردندیامیخوان قدمی دراین بیراهه بردارندبه خودشون بیاره.. شادوسلامت باشید..


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: